برای اخذ سند رسمی برای اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی باید ازطریق قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی مصوب 1390/10/07 از طریق اداره ثبت اسناد و املاک کشور اقدام نمود که مراحل اولیه ان ثبت الکترونیک وبارگزاری (اپلود) مدارک خواسته شده از جمله :
1- نقشه یو تی ام
2- گواهی مختصات ملکی
3- کپی برابر اصل مبایعه نامه و مدارک اثبات کننده مالکیت
4- کپی برابراصل شناسنامه وکارت ملی مستدعی ثبت
5- وکالتنامه درصورت تصمیم به انجام این کار توسط شخص وکیل که تجربه و دانش کافی را دارد که بارگزاری (اپلود) مدرک وکالتنامه اختیاری هست و می توانید شخصا و اصالتا اقدام کنید ؛ ولی سایر مدارک الزامی است)
درسامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی sabtemelk.ssaa.ir است ؛ برای اقدام به این امر لازم است ابتدا مدارک را تهیه بفرمایید ؛ برای صدور نقشه یو تی ام و گواهی مختصات ملکی در سریع ترین زمان و کم هزینه ترین قیمت و اخذ مشاوره حقوقی برای پرسش مدت زمان اخد سند تک برگ ، هزینه های قانونی و مراحل قانونی ان با ما درارتباط باشید .